U Gradskoj kući danas je potpisan ugovor o izgradnji mosta u nastavku Bulevara Evrope sa vijaduktom i, kako je saopšteno, gradnja će koštati 175,5 miliona evra.
ovi nista nisu razumeli . nama treba obilaznica. u smislu da se ZAobidje grag ili gradsko jezgro. a ovi shvatili da nama treba obilaznica da nam kamioni OBILAZE i razgledaju grad a ami da gledimo te kamione.
vec ovde napisan ali da ponovim:
plan koji je stariji od ministra a mozda i opremijerke i gradonacelnika je tada bio dobar ali se za pola veka grad prosirio na sve strane zato sada plan koji je tada valjao sada ne valja.
ali pitanje svih pitanja gradite li vi za vas ili za gradjane? most jeste u vasim licnim interesima koji nemaju nikakve veze sa interesima novosadjana , futozana , palancana beocinaca itd.
pitao bih jos zasto se oglusujete u zahteve i prohteve svih nas? ali u prethodnom pitanju je vec i odgovor- zbog vasih licnih interesa
Isto kao i sa novom Z.stanicom u Ns, koja je maslo gospodje Gojkovic, narod pljunuo pare i na kraju nista...brzo smo zaboravili to sto se ona malo ,,igrala" probala, oparila...obicnom smrtniku se zna mesto kada nesto ukrade...umesto toga, ona je ocito nagradjena..zena samo napreduje..
Za jedno 4 god kad bude gotov pred sledeće izbore,cena će biti još 80 % veća zbog tekućih problema koji će se gomilati tokom izgradnje.Pa će onda ekipa iz bege preko Rume u tunel pa u ns da vođa svečano otvori od gore tunel i ostale građevinske sadržaje,jer sve to nikad pre njega nije pistojalo. A mase što ga vole i stoje dole će da se dive i tapšu
Ukupna vrednost Pelješačkog projekta procenjivala se na 420.3 miliona evra i uključuje izgradnju mosta, pristupnih puteva i obilaznice Stona. A ovaj ovoliko. Ministar građevine treba a zna da se prvo uradi projekat za izvođenje da bi se znala prava vrednost objekta, ali on je pravnik a kod njih može i paušalno pa nema veze.
Gradonacelnice prvo se srede ulice po gradu. Od Pozorista odite na sve strane grada prvom ulicom punom rupa i kanala. Hvala ne mostu koji ce prolaziti B. Evrope. Ne sigurno bice protesta i to velikih.
Pošto držimo rekord za najskuplji kilometar autoputa u svetu što ne bi držali rekord za najskuplji most preko Dunava na celom toku. Bratija će još par desetina miliona prebaciti na Kajmanska ostrva a deca će nam u školama ići u poljske WCe.
Mostovi spajaju ljude i pribliźavaju obale, dok za vreme bivših nikakvih mostova nije bilo, ni metar puta nisu sagraditi. Preplivavao se Dunav, ono malo kola se truckalo makadamom a sada nas zgubidani samo kritikuju? I neka bude skup most, ...ako treba i duplo ćemo platiti. Živela Smrdija.
Zove se obilaznica - ali nije obilaznica! Mi koji lažemo kada zinemo vam garantujemo da kamioni neće ići obilaznicom kroz centar grada da skrate put ka Rumi, RS i Hrvatskoj!
Ako pogledate kinesko gradillšte videćete da nidge ne piše na srpskom obilaznica!
Uzeli smo kineski kredit od 175 mil eura da platimo braći kinezima oko 50 mil eura za most a ovo ostalo će otići za veoma zahtevne pristupnice koje ne znamo još čiji brat ili kum će graditi, majke mi! Jedinobšto se zna to je ruta od mosta do tunela ali kunemo vam se da niko od nase partije i bratije nije kupovao placeve unapred pa da zarade!
Jeste istina da nemamo još projekat, da nismo dobili sve dozvole ali moramo što pre da potpišemo ugovor za kredit.
Mi bismo voleli da vam odgovaramo na pitanja ali vi umete da postavljate toliko neprijatna pitanja da svaki put ispadnemo kao papani pa vam nećemo dopustiti da nas išta pitate.
Živela Srbija ovce jedne!
Najveća laž koju su poturili lažni ekolozi je da teretni saobraćaj ide preko ovog mosta. Teretni saobraćaj NE ide preko ovog mosta kao što ne ide preko Mosta slobode.
Av @ A otkud pravo petorici zgubidana da na drzak i bahat nacin namecu svoju volju stotinama hiljada gradjana NS-a koji misle potpuno drugacije?? Jedan za sto hiljada, jel' tako?
Priznajem da sam laik, ali na osnovu cega se formira cena ako projekat nije zavrsen? Jel 175 miliona ono cime je vlast zadovoljna da se ugradi pa na to ide cena mosta ili kako?
Očajna odluka, preko mosta će šleperi 25- tonci ulaziti u širi centar grada. Time se nemerljiva šteta nanosi Novosađanima i Novom Sadu, jedino rešenje biće rušenje ove nepotrebne građevine.
Nadam se da su se svi ugradili. Nije to lako. Zahteva planiranje. Pominje se da su neki detalji i dalje tajna. Da ne podižu još jedan spomenik Stefanu Nemanji, na sred mosta?
Obilaznica usred grada?! Grad se toliko proširio od 1963. godine da ova njihova lupetanja i pozivanja na nekadašnje planove predstavljaju vrhunski bezobrazluk. Ovo je nasilno sprovođenje ideja trenutno vladajuće ekipe, i isključivo je u njihovom ličnom interesu, a ne interesu građana. Njihove burazerske kombinacije i šeme - to je to. A ne javni interes.
Gradonačelnik briljira u neznanju. Mozda je to 1963. mogla biti zapadna obilaznica grada. Danas taj most nikako ne moze predstavljati deo obilaznice jer se grad toliko prosirio da je taj most vec uveliko u gradskom jezgru. Ali pored svih njegovih nestrucnih poteza u vodjenju grada ovo je samo jedan u nizu.
Svaka čast za most.svaka čast za prugu Bgd -NS.pitanje:kada će se napraviti most preko Dunava,koji će povezati levu obalu sa centrom Beograda?Kada će aktivirati železnički prevoz do Pančeva,kao što je nekad bilo,nešto kao metro.?kada će obnoviti stanice voza u Pančevu?verovatno nikad.Ovo je tabu tema,o kojoj se ne priča.Da nije bilo predsednika Miloševića i tadašnjih izbora,ne bi bilo ni autoputa Pancevo-Beograd.Cestitam Novom Sadu,ali i u Pančevu živi stotina hiljada gradjana,kojima treba nešto,ali očigledno nisu nikom interesantni.
Da li je sad jasnije zašto nam nije dovoljan most, nego nam treba i vijadukt...
"Naime, ranije se pominjalo da će most u nastavku Bulevara Evrope, sa pristupnim saobraćajnicama, koštati 130-140 miliona evra, od čega sam most oko 50 miliona evra, koliko je otprilike koštao i Most slobode, kao i Žeželjev most"
Sta je sa mostom iza rafinerije koji ce biti na trasi puta NS-Ruma . Izgleda da njega neceni praviti i da će sve prebaciti na ovaj most. Prosto neverovatno da taj most ne spominju a u planu završetak koridira za 2-3 god.
Naduvana cena mosta. Bratija uzima kredite od Kine, Arapa i Rusa. Da li ste se zapitali ikad zašto postavljaju ekonomske savetnike po tim zemljama. Tako preko njih bratija kontroliše tok razlike novca koju sebi stavljaju u džep, važi ona parola za našu decu. Mafija na vlasti.
Preskromno. Na kraju će iznos biti nezamislivo veći. Pa treba zbrinuti i njihove čukununuke...., neće valjda njihovi potomci motati kineske kablove kao što će naša dečica robovati?! Da su uzeli kredite od "mrskog zapada", morali bi im polagati račune za svaki utrošen cent i kako bi onda kilometar koštao 6 miliona evra umesto realnih 2 miliona?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: "Kineski most" će koštati 175,5 miliona evra, mnogi detalji i dalje tajna
Žarko Bogosavljević
zarkob@021.rs
Novi Sad
•19.03.2022.
•16:00 > 12:49
Komentari 49
onako
vec ovde napisan ali da ponovim:
plan koji je stariji od ministra a mozda i opremijerke i gradonacelnika je tada bio dobar ali se za pola veka grad prosirio na sve strane zato sada plan koji je tada valjao sada ne valja.
ali pitanje svih pitanja gradite li vi za vas ili za gradjane? most jeste u vasim licnim interesima koji nemaju nikakve veze sa interesima novosadjana , futozana , palancana beocinaca itd.
pitao bih jos zasto se oglusujete u zahteve i prohteve svih nas? ali u prethodnom pitanju je vec i odgovor- zbog vasih licnih interesa
Maja
Stohadin
Vesna
Ovo je kriminal!
STruka
Pod Bara
Petar
@AV
al se krade sunce ti
Ivan
Koja bi ironija bila da živiš u Ive Andrića, pa da vijadukt prolazi pored tvog prozora! Posle radova da čujemo kako hvališ most
micika
Laloš
Zoki
kineski kvalitet
Skup za prevarante
Ako pogledate kinesko gradillšte videćete da nidge ne piše na srpskom obilaznica!
Uzeli smo kineski kredit od 175 mil eura da platimo braći kinezima oko 50 mil eura za most a ovo ostalo će otići za veoma zahtevne pristupnice koje ne znamo još čiji brat ili kum će graditi, majke mi! Jedinobšto se zna to je ruta od mosta do tunela ali kunemo vam se da niko od nase partije i bratije nije kupovao placeve unapred pa da zarade!
Jeste istina da nemamo još projekat, da nismo dobili sve dozvole ali moramo što pre da potpišemo ugovor za kredit.
Mi bismo voleli da vam odgovaramo na pitanja ali vi umete da postavljate toliko neprijatna pitanja da svaki put ispadnemo kao papani pa vam nećemo dopustiti da nas išta pitate.
Živela Srbija ovce jedne!
Dovla
Brat Mili
Viktor
Alisa
Nidza
Laura Kodruca Koveši
Hhhh
Slanina
Z
Anonimus
Лиманац
Живела Србија!
Gagi
xqt
Lola
Bojan
Žika
Ubiparip Veštak
Musaši
Nejasno je na osnovu čega su uopšte formirali cenu.
Grad
Slobodan Tasic
S kojim pravom???
Krkislaw
"Naime, ranije se pominjalo da će most u nastavku Bulevara Evrope, sa pristupnim saobraćajnicama, koštati 130-140 miliona evra, od čega sam most oko 50 miliona evra, koliko je otprilike koštao i Most slobode, kao i Žeželjev most"
Slobodan
Aleksandar
kineski krediti
/
Gotova stvar
Zasto
prpa
Dal ce biti dosta?
Žare
Joca
Av
Poslednja vest
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H